четверг, 16 ноября 2017 г.

Я прихильник сучасного мистецтва і тому  не очікував таких яскравих вражень від житомирських музеїв. Вони мене зацікавили і я розповім чим. 
Коли я раніше заходив у музеї, то я чув тільки запах хімікатів і не дай Бог, ти чогось торнешься!!  Хіба що військове просичення може перебити аромат цих суперконсервантів.
До цього я не був в жодному з цих музеїв.Я потрапив у примішення музею і мене вразив справжній запах давнини. Не трухи, не гнилі, а так пахне стара фарба і деревина, яку робили без сучасних хімікатів. У наших музеях експонати  доступні і можна навіть з дозволу доторкнутися! )


 Музеї брали за душу якщо не рідкими експонатами, то атмосферою і настроєм.  Взагалі мені здалося, що люди у селищах житомирщини з великою цікавістю ставляться до життя і до його дрібничок. В музеях відчувається ця любов до життя, його яскравих фарб і його історії.

Мене вразила  чистота центрів селищ і гарне оформлення. Треба мати чималу обдарованість і натхнення, щоб так оформити свій рідний дім. 
Зараз модно витрачати шалені гроші відвідуючи екзотичну Азію і Європу, а екзотики і неповторних перлини багато поруч. 
У цей тур по музеях  створила Житомирська обласна спілка художників і мистецтвознавців. Тур проводився в рамках проекту «Створення нових сучасних центрів музейного типу – крок до підвищення туристичного іміджу Житомирщини». Я радий що мені вдалося прийняти учать у цій подорожі. 

Оставить комментарий

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Iris - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -